...

  

ببین زیبا ،صدایت می کنم حالا همین حالا،قسم می خورم که نامم را

کنار نام تو تا انتهای کهکشانها نیز خواهم برد.

ببین زیبا،هزاران بار دیگر باز می گویم ،ترا با عشق خود،با دست خود


با قلب سرشار از جنون خود شبی افسانه خواهم کرد.

تو زیبایی فقط دیوانه ام کردی،ببین با عشق چشمت آخر سر من چه خواهم کرد!



و در آخر...



نمی دانم راه رسیدن به تو از کدام سوست؟

نمی دانم اگر به آسمان پرواز کنم کسی هست

که نشانی تو را به من دهد یانه؟دلم برایت تنگ

شده چه زود پر کشیدی...!!



بیش از چهل روز هست که با خاک هم آغوش شدی

جایی هم برای ما پیدا کن تا در اونجا هم باهم باشیم...

به امید آن روز

هر چه زودتر...(آمین)
  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
مهرانا چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ب.ظ

اتفاقی افتاده؟

مریم فارسی جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ http://tanhatarinmaryam.blogsky.com

What’s the matter?

شی شی شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ب.ظ

قشنگ بود

نازنین پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ب.ظ

اتفاقی افتاده؟
:((

مریم جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:26 ب.ظ http://tanhatarinmaryam.blogsky.com/

kash midanestam--dar in havaye abrie delat---be tazegi che razi nahofte ast?!--------------ke eshtiaghi baraye goftane an nist--che razi dar omghe narahatie daryaye cheshmanat nahfte dari ke ma ra ghabel be danestane an nemidani

مریم شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ب.ظ http://tanhatarinmaryam.blogsky.com/

be kodamin gonahe nakarde mahko0m be raftam

[ بدون نام ] دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:38 ب.ظ

سالها میگذرد ومن از پنجره بیدار ی کوچه یاد تو را می نگرم ....
موفق باشی
ندا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد