آرزوی من


اگه اون که کنارته تورو بیشتر از من میخواد..اگه با همون راحتی اگه باهات راه میاد..اگه روزگار بد تورو ازم گرفته..اگه خاطرات خوبمون از خاطرت رفته..............از همون روزای اول میدونستم نمیمونی..میدونستم نمیتونی عشقو تو چشمام بخونی.. از همون روزای اول دل تو با دیگری بود.. کاش همیشه پات بمونه اون که عشق بهتری بود..خوشبختیت آرزومه حتی اگه با من نباشی..حتی اگه از خاطرهام جداشی


باید برم!!!



قید تموم دنیا رو بخاطرت زدم,هرکاری گفتی کردمو هرجایی گفتی اومدم


گفتی اگه عاشقمی همیشه هرچی من میگم,گفتم به چشم بخاطرت من حتی جونمم میدم


حالا میگی باید برم برمو تنهات بزارم,دیگه باید چیکار کنم تا بدونی دوست دارم


مگه قرار عشقمون تا آخر دنیا نبود؟,اینجوری بی وفا نشو عشقمون اینجوری نبود


گفتی اگه دوسم داری غرورتو بزار کنار,واسه یه بارم که شده خودتو جای من بزار


دیگه باید چیکار کنم که بدونی دوست دارم,چشماتو روی من نبند من اینطور طاقت ندارم