پرواز

من صعود می کنم,پرواز می کنم.

ای گور,پس شادکامی تو کجاست؟

ای مرگ,پس نیشتر تو کجاست؟


نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام جالبه

آلاله دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ق.ظ http://www.alaleh.blogsky.com/

سلام . لطف کردی که اومدی .
شما هم متفاوت می نویسی ...
با اجازه بلاگتو لینک کردم شما هم اگه دوست داشتی من خوشحال میشم
” هیچ چیزی نمی توان به کسی یادداد، اما می توان باو کمک کرد تا پاسخ ها را در درون خود بیابد.“ (گالیلئو گالیله)

ایلگار دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام مهیار خوبی..بسیار شیوا و سنگین مینویسی..میشه آی دی تو بهم بدی.مرسی

اشکان دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:13 ب.ظ http://bighararboys.blogsky.com/


---------------------------->بی قراریهای پسرانه

با عرض سلام و خسته نباشی خدمت مدیر محترم وب و بازدید کنندگان گرامی

وبلاگ بی قراریهای پسرانه شامل عکس از زیباترین پسران دنیا و مطالب عاشقانه

شما و بازدید کنندگان شما را دعوت مینماید....

منتظر حضور گرم شما هستیم

ما را با نظرات خود خوشحال نمایید

وب ما پس از مسدود شدن در بلاگفا در بلاگ اسکای فعالیت خود را از سر گرفته است

bighararboys.blogsky.com

با تشکر

اشکان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد